شعر= مهرِ گمشده در سنگر
بازآفرینیِ حسینی وفامهر، بر اساس متن نامهی شهید رضا خسروی
با سلامی که از میان دود و خاک میگذرد
و از درگاهی که پناهِ جانهاست...
مادرم،
میگویم که من خوبم
بدنم، در برابر این سنگر تنگ و نمور،
سالم است.
اما...
در این سکوتِ سنگینِ جبهه،
چیزی در من میشکند؛
دوری از دستهای تو،
و عطرِ مادری که در این خاک خیس،
کم است
من اینجا
پاسدارِ زمین هستم،
اما در رویا
همواره در جستوجوی آن گرمای گمشدهام
گرمای آغوشِ تو
که در این سنگر
تنها چیزی است که برایم...
خالی است.